بازاریابی موبایلی برای رستوران ها

مشتریان به صورت دائمی در حال جست و جوی رستوران های جدید حوزه محل زندگی خود هستند تا هم غذاهای جدید را تست کنند و هم تجربه های تازه ای بدست آورند، بازاریابی موبایلی یکی از راه هایی است که می تواند در کنار تجهیزات فست فود مناسب و خرید تجهیزات رستوران ایتالیایی به افزایش فروش و دسترسی به بازارهای جدید کمک کند.

درحال حاضر مردم نسبت به ۱۰ یا ۱۵ سال پیش به میزان قابل توجهی بیشتر از موبایل خود استفاده می کنند و امکانات گوشی های هوشمند سبک زندگی مردم را به شکل چشمگیری تغییر داده است بنابر این بازاریابی موبایلی برای موفقیت کسب و کار شما ضروری به نظر می رسد.

در این گزارش شمارا با چند استراتژی جهت راه اندازی یک سیستم بازاریابی موبایلی مناسب آشنا می کنیم.

وب سایت های بهینه سازی شده جهت کاربران موبایلی

به طور متوسط کاربران تنها ۸ ثانیه به محتوای نمایش داده شده در صفحه تلفن هوشمند خود توجه می کنند، طبق یک تحقیق انجام گرفته در آمریکا “۶۱ درصد مردم نسبت به کسب و کارهایی که به خوبی در تلفن همراهشان در دسترس هستند دیدگاه مثبتی دارند”

اگر وب سایت شما در حال حاضر برای کاربران گوشی های هوشمند طراحی نشده و در گوشی ها به خوبی قابل مشاهده نیست باید سریعا فکری برای این موضوع بکنید.

اولین گام جهت موفقیت در بازاریابی موبایلی داشتن یک وب سایت مناسب است. همانطورکه به تجهیزات فست فود و تجهیزات رستوران ایتالیایی خود اهمیت می دهید باید برای موفقیت فروش به بازاریابی موبایلی و تجهیزات مورد نیاز آن توجه کنید.

بازاریابی از طریق اس ام اس

بازاریابی SMS ای از طریق پیام کوتاه به صورت مستقیم با مشتریان رستوران ارتباط برقرار می کند و یکی از راه های موثر بازاریابی موبایلی به شمار می آید.

از آنجا که ۸۱ درصد مشترکان تلفن همراه از پیام کوتاه برای برقراری ارتباطات روزمره خود استفاده می کنند استفاده این روش در بازاریابی موبایلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برای موفقیت استراتژی بازاریابی موبایلی باید ارتباط مستقیم و شفافی با مشتریان رستوران برقرار کنید که خوشبختانه راه های متعددی برای این کار وجود دارد سرویس پیام کوتاه تلفن همراه یکی از این راه ها به شمار می آید.

پیام های شما باید شفاف، کوتاه و جذاب باشد، همچنین تلاش کنید با شخصی سازی اس ام اس از طریق مخاطب قرار دادن نام مشتری موفقیت بازاریابی موبایلی خود را بیشتر کنید.

خریداران تجهیزات فست فود و تجهیزات رستوران ایتالیایی به خوبی درک می کنند که موفقیت هر کاری نیازمند استفاده درست از ابزار و وسایل آن است.

استفاده از خدمات سرویس Google Mobile

گوگل برنامه تبلیغاتی خوبی برای کاربران تلفن همراه دارد که به Google Mobile مشهور است در بازاریابی موبایلی برای رستوران ها می توانید از این خدمات هم به خوبی بهره مند شوید.

تبلیغات در Google AdWords می تواند به یافتن مشتریان بالقوه شما کمک کند.

این تبلیغات در بالای مرورگرهای تلفن همراه قابل مشاهده است و جهت آگاهی بخشی نسبت به خدمات شما کاربرد زیادی دارد.

شبکه های اجتماعی موبایلی

برخی از شبکه های اجتماعی که از طریق موبایل در دسترس هستند هم می توانند از برنامه های بازاریابی موبایلی شما باشند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی کاملا رایگان است و از این جهت می تواند ابزار مناسبی جهت موفقیت کسب و کار شما باشد.

تبلیغت موبایلی برای رستوران ها کاربرد های خوبی دارد و اگر از محتوای مناسب به ویژه محتوای تصویری به خوبی استفاده کنید موفقیت بازاریابی موبایلی می تواند به افزایش آگاهی از برند شما و در نهایت فروش بیشتر منجر شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *